سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای مانتو فرم اداری

مزایای مانتو فرم اداری

همانطور که می دانید امروزه سرمایه گذاری کردن شرکتها و سازمانها روی انواع لباس فرم ادری، مانند مانتو اداری و کت و شلوار اداری یکی از مهمترین تعهدات مالی مدیران و کارآفرینان محسوب می شود.

چرا که مزایای استفاده از مانتو فرم اداری و به طور کلی استفاده از پوششی به نام لباس فرم، چه در مدارس و چه در سازمانها و ادارات به همگان ثابت شده است.

اما سوال مهم اینجاست که واقعا استفاده از مانتو فرم اداری برای خانم ها و یا بهره گیری از پوشش کت و شلوار اداری برای مردان در سازمانها و ادارات چه فوایدی دارد. این فواید می تواند برای خود سازمان یا به عبارتی برای کارفرما باشد، هم برای کارمندانی که از این پوشش استفاده می کنند مفید و سودمند باشد، و هم اینکه فوایدی را نیز می تواند برای مشتریان در بر داشته باشد.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم که استفاده از پوشش مانتو فرم اداری برای کارفرما، کارمندان و مشتریان چه مزایایی را در پی خواهد داشت و به طور کلی برای کدامیک از این سه بخش که ذکر شد مفید تر خواهد بود؟

برای پاسخ به این سوالات در ابتدا لازم میدانم که با اقتدار بگویم استفاده از مانتو اداری برای هر سه مورد ذکر شده ( کارفرما، کارمند و مشتری) به یک اندازه مفید است، درست است که فکر کنید در نهایت فقط سود حاصله از این فرایند و پوشیدن مانتو فرم اداری در شعب مختلف ادارات، سازمانها، بانک ها و شرکتهای زنجیره ای مانند رستوران زنجیره ای و یا فروشگاه های زنجیره ای به نفع کارفرما خواهد بود، و با افزایش رضایت مشتری پول بیشتری وارد آن سازمان شده و به پیشرفت سازمان منجر میشود. اما جالب است که بدانید استفاده از لباس فرم اداری مانند مانتو اداری و کت و شلوار اداری نه تنها برای سازمان مفید است، بلکه به همان اندازه برای کارمندان و مشتریان نیز مفید خواهد بود.

بنابراین این موضوع را به صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد:

1-      فواید پوشش مانتو فرم اداری برای کارفرما (سازمانها و ادارات)

برای پاسخ به این سوال که پوشش لباس فرم یکدست مانند مانتو اداری و کت و شلوار اداری چه سودی برای کارفرما دارد، در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که هر چه قدر سازمانها و ادارات از نظر تعداد کارمندان بیشتر باشد، به همان اندازه نیز می بایست برای تولید مانتو فرم اداری و یا خرید مانتو فرم اداری سرمایه گذاری بیشتری شود.

بنابراین دانستن مزایای مانتو فرم اداری می تواند به کارفرما کمک کند تا راحت تر در مورد خرید مانتو اداری و استفاده آن در سازمان تصمیم گیری درست انجام دهد.

 

 

مزایای پوشش مانتو فرم یکدست برای کارفرما به 3 بخش مهم تقسیم می شود:

بهره وری: یکی از بیشترین منافع استفاده از پوشش مانتو فرم اداری در سازمانها برای کارفرما، افزایش بهره وری در آن سازمان است. جالب است که بدانید در یک نظر سنجی انجام شده از کارمندان چند سازمان که به صورت زنجیره ای فعالیت می کردند، 55 درصد کارمندان بر این عقیده بودند که استفاده از پوشش مانتو فرم اداری و یا کت و شلوار اداری می تواند به طور کلی سازندگی را در سازمان افزایش داده و باعث بهره وری بیشتری در آن سازمان شود.

نام تجاری: همانطور که می دانید یکی از مزایای مهمی که استفاده از لباس فرم اداری یکدست در سازمانها دارد، کمک به برندسازی و شناخته تر شدن نام تجاری آن سازمان است. بنابراین می تواند در بازاریابی موثر و تبلیغات نیز مفید واقع شده و در نهایت به پیشرفت سازمان بیانجامد.

ایمنی: استفاده از لباس فرم به عنوان لباس کار می تواند در مواردی به افزایش ایمنی در محیط کار بیانجامد، در صنعت های مختلف و بسته به نوع لباس کار این ایمنی میتواند افزایش و یا کاهش یابد.

2-      مزایای استفاده از مانتو اداری در سازمانها برای کارکنان

یکی از مهمترین فوایدی که پوشیدن لباس فرم یکدست مانند مانتو فرم اداری و یا کت و شلوار اداری در سازمانها دارد این است که حس برابری و کار گروهی را در آن سازمان افزایش می دهد. در نتیجه روحیه کار تیمی نیز بالاتر رفته و در نهایت کارمندان شاد تری نیز در آن سازمان مشغول به کار خواهند شد.

3-      منافع پوشش لباس فرم در سازمانها برای مشتریان

استفاده از لباس فرم اداری مانند کت و شلوار اداری و مانتو اداری در سازمانها و ادارات بر روی مشتریان نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت. در واقع زمانی که یک مشتری با کارمندانی روبرو می شود که لباس فرم  یکدست پوشیده اند، این حس به مشتری القاء خواهد شد که نظم بالایی در آن سازمان پابرجاست و به همان نسبت محصول با کیفت تر و یا خدمات بهتری را دریافت خواهند کرد.