سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 مزیت استفاده از مانتو اداری در سازمانها

مانتو فرم اداری

10 مزیت استفاده از مانتو اداری در سازمانها

همانطور که قبلا در مورد اهمیت استفاده از لباس کار، مانتو اداری و کت و شلوار اداری مطالبی را بیان داشته ام، در این مطلب قصد دارم به بیان 10 مزیت برای استفاده از آنها از زبان چند فرد مشهور که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بپردازم.

به طور خلاصه این مزیت ها میتواند شامل رضایت مشتری شود که به فروش بیشتر خدمات و کالا می انجامد و در عین حال به برندسازی و پیشرفت نام تجاری یک کسب و کار منجر خواهد شد.

تئودور لویت، استاد بازاریابی دانشکده افسانه ای هاروارد، یک بار گفت: "مردم نمی خواهند یک مکعب چهارجدی را خریداری کنند. آنها یک سوراخ یک چهارم اینچ را می خواهند!" به همین ترتیب، مدیران کسب و کار نمی خواهند به تنهایی لباس کار مانند کت و شلوار اداری و مانتو فرم اداری سازمان خود را برای کارکنان خود خریداری کنند، آنها می خواهند از نتایج پیشرفت های تصویری بهره مند شوند که می تواند یک برنامه کارآمدی مدیریت شده را تولید کند.

آدم صورف، مدیر بازاریابی در UniFirst، یکی از پیشگامان لباس کار ( مانتو اداری و کت و شلوار اداری) برای کسب و کارها در سراسر ایالات متحده و کانادا، می گوید: "یکی از اصلی ترین نتایج این است که توانایی طراحی مانتو فرم اداری مانند یک تصویر حرفه ای و به طور موثر یک نام تجاری را تبلیغ می کند."

چند سال پیش، یک نظرسنجی ملی انجام شده توسط JD Power و Associates برای صنعت خدمات نساجی نشان داد که مشتریان بیشتر مایل به انجام کار با کارکنانی هستند که لباس را پوشیدند؛ زیرا آنها به عنوان حرفه ای متخصص بودند و به عنوان صلاحیت و آگاهی کامل تر دیده می شدند. نتایج این نظرسنجی ها امروزه درست می شود و می تواند به مزایای واقعی برای کسانی که انتخاب یک برنامه ی یکپارچه مدیریت شده را برای کارکنان خود می کنند، ترجمه شود. "

 

مانتو اداری

 

Soreff  می گوید که 10 دلیل عمده کسب و کارها برای برنامه های یکنواخت کار و استفاده از مانتو اداری در کسب و کارها را به شرح زیر بیان می کند:

  1. ایجاد یک تصویر مناسب در ذهن مشتری: توسط مانتو فرم اداری به عنوان یک لباس فرم اداری باید یک تصویر کسب و کار جذاب ایجاد کنید. برای بهتر یا بدتر شدن نظر جامعه در مورد برند شما باید از لباس کار مناسبی استفاده کنید. بدین معنی که جامعه تمایل دارد قضاوت مردم را در مورد نحوه لباس انجام دهد. در عین حال انتخاب یک لباس کارمند (مانتو اداری و کت و شلوار اداری) مناسب می تواند بلافاصله ایجاد یک تصویر حرفه ای کند که به جذب و حفظ مشتریان کمک بسزایی می کند.
  2. تبلیغ شرکت یا نام تجاری خود: هنگامی که کارکنان لباس های خود را نشان می دهند که آرم ها و رنگ های شرکت را نشان می دهند، آنها به مارک تجاری و کسب و کار خود در بازارهایی که خدمات می دهند، کمک می کنند.
  3. تبلیغات رایگان: لباسهای کار شده طراحی شده در عموم تبدیل به «بیلبوردهای پیادهروی» میشوند و محصولات و خدمات شرکت را به صورت رایگان تبلیغ میکنند.
  4. محافظت از کارگران: لباس یکسان مزایای عملکردی مانند ایمنی پوشیدنی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، لباس های مقاوم در برابر شعله (FR) می توانند به جلوگیری از آسیب های ناشی از اشتباهات قوس الکتریکی اتفاقی یا آتش سوزی های فوری کمک کنند، و لباس های دیدنی بالا می توانند به محافظت از کارکنان از وسایل نقلیه موتوری کمک کنند.
  5. بهبود امنیت: لباس های شرکتی که دارای سبک خاصی هستند یا رنگ خاصی دارند، به سرعت می توانند شناسایی کنند که آیا در مناطق کاری خاص و یا در سایت های کاری تعلق دارند.
  6. جلوگیری از آلودگی متقابل محصول: برنامه های لباس به طور خاص برای مواد غذایی و یا بهداشت و درمان صنعتی می تواند کمک به کاهش تهدیدات آلودگی متقاطع طراحی شده است؛ کسانی که ساخته شده برای از بین بردن برق استاتیک می تواند کمک به جلوگیری از آسیب به قطعات الکترونیکی حساس.
  7. روح تیم فاستر: لباس های کار، احساس روحیه تیم و حس تعلق را ترویج می دهند. این، به نوبه خود، می تواند بهره وری کارگری را بهبود بخشد.
  8. مزایای کارکنان: کارفرما ارائه لباس صرفه جویی کارکنان پول و زمانی که به عنوان بخشی از یک برنامه اجاره ارائه شده، از بین بردن زمان شویی کارمند و هزینه است.
  9. روابط مشتری را بهبود بخشد: لباس کار فورا نمایندگان شرکت است که می تواند برای خرید اطلاعات، در نتیجه به بهبود خدمات مشتری به طور کلی نزدیک را تشخیص دهد.
  10. غرور شرکت را ارتقا دهید: لباس کار کمک القای حس غرور و افتخار و مسئولیت و می تواند کارکنان را به "سفیر نام تجاری" در خارج از محل کار واقعی تبدیل کنید.